петък, 27 февруари 2015 г.

Bourjois Express Eye Make-up Remover

Привет хубавици, 

   В тази публикация ще си говорим за почистването на грим, което е един от факторите за красива кожа. В момента имам три дегримьора, като и трите са на Bourjois. Сега ще си говорим за двуфазния дегримьор на марката, който си купих след нова година някъде. Използвам го за водоустойчив грим. 


   От марката казват, че се справя с всякакъв вид грим. Всъщност не бих си взела този дегримьор никога, но беше в комплект с още един с чаено дърво за чувствителни очи и двата бяха за 8 лева някъде в lilly drogerie. Очаквах, че супер много ще ми омазнява кожата, ще се изприщя и прочие. Плюс това мразя мазните неща, хаха. И го оставих в шкафа, обаче един ден ми се наложи нещо по-силно, за да си изтрия очите и реших да го пробвам с малко страх, честно казано. И разклатих бутилчицата сложих малко на един тампон и разбрах, че е супер мазно и честно казано ми дойде едно такова чувство на погнуса (гнуслива съм към мазното по принцип) и започнах да си чистя очите. Изчисти сенките, очната линия и не ми щипеше изобщо. Само че със спиралата не се справи на сто процента. И не исках да търкам повече и реших да си измия лицето и започнах да се търкам, за да махна гадното чувство за мазнотия. :D и след това си взех мицеларната вода и доизчистих остатъците. 
   Продуктът идва в доста неудобна бутилка, от която понякога излиза много голямо количество. Бих казала, че е доста неикономичен. Имам го от януари началото, а съм го използвала доста рядко. Регулярната цена на дегримьора е към 10 лева и получавате 200 мл. продукт. 
   Като цяло не бих повторила покупката си, не ми хареса. А вие какво мислите за дегримьорите на Bourjois? Използвали ли сте някой? Напишете ми в коментарите! 

Мони

Няма коментари:

Публикуване на коментар