сряда, 11 февруари 2015 г.

L'Oreal Volume Million Lashes Excess

Здравейте мили дами, 
Днес реших да ви споделя впечатленията си от спиралата на L'Oreal, която си купих покрай промоциите в lilly drogerie по Нова година. Нося я вече втори месец  и мога да кажа обективното си мнение. По принцип съм използвала само една спирала от арсенала на L'Oreal, но беше супер отдавна и общо взето нямах някакви особени очаквания. Просто един ден реших, че трябва да си направя подарък и че трябва да бъде спирала.  Първоначално го бях замислила като Боржуазна спирала .. ама после незнайно защо това златно и това червено ми хванаха окото(сякаш никога преди не съм я виждала тая спирала, ама на .. чак сега реши да ми се "обади", че я има) Ако искате да разберете какво е мнението ми за тази спирала или просто си търсите някаква спирала, продължете надолу. :) 
                                   
Трябва да призная, че опаковката хваща определено окото. Изглежда доста стилна и красива, без грам кич. Нещото, което ме привлече в спиралата е, че ги прави по-големи, тоест обемни и някак по-дълги. Виждайки четката, предположих, че дължината никаква няма да я има, но консултантката ми обясни, че спиралата е много хубава и за 14 лева (с намалението) тотално си струва парите! Реших да не му мисля много и просто си помислих: "Един път е 3 януари, 2015!"  И не ми трябваше още мислене. Просто си я взех. И някак си, докато се прибирах си мислех: "Ами ако е ужасна? Само дето си дадох парите!" Нямах търпение да се прибера и да я пробвам, за да бъда сигурна дали съм си дала парите на вятъра. Както казах и по-горе нямах абсолютни никакви завишени очаквания. Преди тази спирала използвах Maybeĺline The colossal GO! Extreme in Leather Black и ако трябва да съм честна, бях безкрайно доволна от нея. Е извих си миглите с извивачката и започнах да се "цапотя". При отварянето ми направи впечатление, че тушът е с идеална консистенция - средна между течна и твърда.(Това звучи странно!). Видях и четката и доста се харесахме. Сложих един пласт и после втори и започнах да се гледам.  Да си призная доста ми хареса спиралата още от самото начало. Прави миглите наистина "големи" и задържа извивката почти цял ден. Естествено, и тук имаме ронене след 3-4 часа, а ако е студено и по-рано .. Кофти е, но се свиква малко по-малко. Освен това, когато изсъхне миглите стават едни такива твърди, като "спечени", което за мен е не е такъв сериозен проблем, но все пак си е малко неприятно. Премахва се супер лесно, няма търкане и подобни. Най-големият минус за мен в цялата тази историйка е, че е страшно НЕподходяща за чувствителни очи. Моите са такива и трябва да си призная, че към 8 вечерта вече ми "тежи" на очите и започват да кървясват. (Да, настина.) По принцип това се случва, ако я нося наистина от 7 сутринта .. и вече в 8 вечерта съм като зомби.  Иначе спиралката е една доста добра покупка за мен, но не бих я купила отново. Обаче пък с радост ще си я използвам до края. Благодаря Ви за вниманието, надявам се, че ви е било полезно и ми оставете коментар с името на вашата любима спирала! :) 

Четката 


Няма коментари:

Публикуване на коментар