понеделник, 23 февруари 2015 г.

TAG: Грижа за кожата

Здравейте красавици, 

Видях този таг току-що в блога Галето (за нейните отговори кликнете тук) и реших и аз да го направя. Грижата за кожата, не само на лицето, е изключително важна и за съжаление аз още не съм открила "Светият граал", за да нямам проблеми с лицето си, но смятам, че все пак удържам фронта. Искам да тагна абсолютно всяка една от вас, която има желание да направи таг-а и Ви моля пуснете отговорите си като коментари. Ще се радвам да ги прочета! :) И така да преминем към таг-а.

1. Опишете с пет думи грижата си за кожата?

Хм, определено хидратация(най-вече в студените дни). Почистване, също много важно. Защита - слънцезащитен фактор, винаги, без значение от сезона. Смятам, че още фактор е и как се храним. Лично на мен доста ми се отразява яденето на мазни и храни без витамини и с повечко мазнини(освен на кожата и на други места, хаха). И другото важно според мен е спортът. За някои може би не е от голямо значение, но заседналия начин на живот много се отразява на кожата ни. 

2. Каква е вашата кожа?
Нормална и адски чувствителна. Зимата става - много суха, докато лятото е просто нормална. 

3. Кой е любимият Ви козметичен продукт?
Тук мисля да кажа - маската на Thalloderma за проблемна кожа ... а също и маслото от шипка и розовата вода. 

4. Любим продукт за справяне с кожни проблеми /пъпки/?
Тук отново маската на Thalloderma - страшно съм доволна от нея. Добавям още - почистването с пръстен, вечер масло от чаено дърво, а при ранички - Банеоцин. 

5. Мокри кърпички - да или не?
Хм, някои хора намират за доста удобно почистването на грима с тях. За мен обаче е тотално неприятно. Като цяло използвам мокри кърпички само за ръцете си. 

6. Тоник за лице - да или не?
За мен няма по-добър тоник от розовата вода. Така че, твърдо "Да!". 

7. Ако Ви се налага да избирате между скъпа бяла козметика и грим, кое ще изберете?
По принцип не обръщам внимание на цената, а само на състава. Така че, лично за мен цената не е фактор. 

8. Ако се намирате във френска аптека и можете да купите само един продукт, кой ще е той? 
Хм, изобщо не съм се замисляла. Честно. Някакъв био гел за лице или .. кремче или някакво масло. Не знам, наистина. 

Това беше от мен! Очаквам и вашите таг-ове. :)

Мони

Няма коментари:

Публикуване на коментар