петък, 20 февруари 2015 г.

"Let's conceal that.." или "Когато имаме да прикрием нещо.."

Здравейте прекрасни, 

   Днес(и предишните няколко и вероятно поне още 4 дни) съм в един от тези кофти за кожата ми дни .. Тъжно, ама няма как .. Да си жена е трудно! Е, на всички се случва. Особено в онези дни. Обтегнато е положението в такива дни за мен. Лично аз, съм супер суетна на тема кожа. Предпочитам да имам чиста кожа без червенини и така нататък, бих оставила всички фон дьо тени, коректори и така нататък, ако на сто процента ще имам чиста кожа. За мен това е най-важното в едно лице, в един външен вид. Та, дните, в които кожата ми хич не ми се нрави, са доста тежки за мен. По принцип се грижа за кожата си(поне правя всичко по силите си). Маски, почистване, ексфолиране, грижа. Напълно нормалните женски действия .. И точно заради това ми е тежко, именно, защото правя всичко възможно и пак има дни, в които просто .. не ми е ден от към "кожа". Е, днес, ще се говорим как се справям аз с този период от живота. По принцип не използвам пудра и фон дьо ден всекидневно. На две седмици два пъти да си сложа, защото просто не намирам смисъл, когато кожата ми е в добро състояние. А пък, когато не е, слагам само, ако вече с коректора не ми се получава хич или лицето ми е твърде изморено и няма вид. Избрах днес, да говоря за двата ми спътника в борбата с нещата за прикриване. (Мразя думата пъпка .. не знам защо, просто мразя да я казвам, да я чувам, даже да я пиша ми е гадно.) 



   Започвам с любимия ми коректор, който използвам всеки Божи ден, когато излизам някъде. Това е Rimmel Match Perfection Skin Tone Adapting Concealer в цвят Ivory(010). Купих си го лятото заедно с фон дьо тена от същата серия. От фон дьо тена също съм безкрайно доволна, между другото! Поръчах си го от enzo.bg за 8,90лева, защото не бях го виждала в магазините. Нямах никакви очаквания за него, но бях си поръчала фон дьо тена и си казах, че ще е хубаво да опитам и коректора от серията. Предлага се в два цвята. Светъл и тъмен, като светлия се адаптира към светлите тонове кожа, а тъмния съответно към тъмните. На опаковката пише, че е 2 в 1: коректор и хайлайтър. Аз съм го използвала само като първото, но не мисля, че би бил подходящ за хайлайтър, защото няма никакви блестящи частички по него. Използвам го за озаряване на тъмните кръгове под очите(моите не са много видими/ама аз ги виждам) и се справя отлично с това. Само ще кажа едно .. представете си: "Сутрин рано, 6 часа сутринта, събуждам се с подути очи, торбища и "симпатични" кръгченца под очите(в понеделник не се забелязват, ама четвъртъка вече не ги понасям!).." Това си е моята ситуация и този коректор ме спасява. Някак успява да събуди погледа ми и го правя по озарен, въпреки, липсата на блестящи частички. Много деликатно и нежно подчертава погледа и прикрива колко много всъщност ми се спи. Има лека до средна покривност, но не позволява наслояване, защото започва да се забелязва, че всъщност го има. Издържа цял ден, наистина. Без пудра отгоре, без основа. Консистенцията му е течна(не прекалено) и не изсушава по никакъв начин зоните, където съм го нанесла. Аз го слагам и по червени петънца или по проблемни местенца (обясних ви за проблема ми с въпросната дума) и се справя доста прилично. Не ги прикрива на 100%, но в такива тежки случаи използвам втория ми помощник. 
   А именно Catrice Camouflage Cream в цвят Light Beige (020). Той пък също ми е от лятото. Купих си го от Лили във Варна, защото в Добрич още не го бяха отворили. Взех си втория цвят, тъй като лятото си имах тенче, от което сега няма и помен и ми идва малко жълтеникав, но с малко повече преливане проблема е решен. Консистенцията му е суха, само в началото обаче, при допир с кожата веднага се разтапя и става като масло. Лесно се работи с него, особено, ако е вашия цвят. В моя случай сега е малко по-трудно, защото ми се налага да го преливам доста. Обмислям да си купя и първи цвят в най-скоро време. Той е в бурканче с капачка, доста стабилно бих казала. Никога не се притеснявам, че ще се отвори в чантата ми. Не позволява наслояване, поне при мен, може би заради цвета. Съвсем мъничко количество доста успешно прикрива проблемните места. Ето моя малък пример с кожата на ръката ми. Одрах се някъде и реших да видя дали коректора ще го прикрие и успя! Само с един слой. Коректора е чудесен! Отново за 8 лева някъде получавате един отличен помощник за красива кожа. Не съм го използвала под очите тъй като ми се струва малко тежичък за тази зона, а и нямам такива сериозни тъмни кръгове. (Чукам на дърво!/и съчувствам на тези, които са с такъв проблем :( ) 


   Като количество са в напълно нормален диапазон. Този на Катрис е 3 грама, а този на Римел 7 милилитра. На Римел го използвам вече трети месец почти всеки ден и още не е свършил. На Катрис също не е мръднал кой знае колко. Икономични са. 

   Сега обмислям кой друг коректор да си взема, за да заместя този на Римел, когато свърши. Ако имате предложения, давайте ги насам! :) Много съм доволна и от двата коректора и ги препоръчвам горещо! 

   Бих се радвала, ако ми оставите коментар с вашите впечатления от двата коректора, ако имате такива и да напишете вашите фаворити в тази област. :) 

Мони

Няма коментари:

Публикуване на коментар