четвъртък, 19 февруари 2015 г.

Старото става ново - Flormar Pretty Compact Quarted Palettes

Здравейте дами, 

Бях писала ревю за тези сенки преди може би година и половина .. по-късно го изтрих и днес си преглеждах черновите и видях, че съм го оставила за чернова преди повече от 9 месеца. Тотално съм забравила да го пиша наново, явно. Сигурна съм, че много от вас са имали допир поне с един продукт на марката, а и точно с тези сенки. Бяха доста нашумели из блог пространството. Това беше и причината и аз да си купя палитрата от четири цвята и то именно с нюд нюансите, които аз много харесвам. Ако трябва да съм честна съм използвала цветовете доста пъти, но почти 85% от пътите са били по концертите, като за сценичен грим. Не си представяйте сега някакви космически и ексцентрични гримове. :D По скоро, опушен грим, малко по-силен обаче именно над сгъвката, за да може да се вижда от публиката, докато играем. Та, мога да кажа, че тези сенки си ги купих за 4 лева някъде и не ползвах дълго време .. докато един ден се сетих за тях и започнах да ги използвам на всеки концерт или да гримирам някоя приятелка като излизаме вечер. 
На дневна светлина


Приложените снимки са доста, ама доста стари. В момента видът на палитрата е далеч по-зле. Кутийката за съжаление се счупи и ако трябва да съм честна е страшно нестабилна. Не че не ги разнасям пак на ляво и на дясно, де. :D Както виждате от снимката цветовете са напълно съвпадащи си и може с тях да се направи както ежедневен, така и вечерен грим. На допир самите сенки са кадифени като консистенция. Работи се лесно с тях, преливат се леко и плавно. Първият цвят лично аз го използвам само под веждата или като хайлайтър в много краен случай, ако нямам такъв в себе си. Той и кафявия цвят под него са единствените с бляскави частици. Другите два(телесния и по-тъмно кафявият са напълно матови). Много пигментирани, наистина. Издържат три часа(най-много толкова съм ги носила) без основа, не се разтичат и не помръдват изобщо въпреки условията! Почистват се супер лесно, с дегримьор, дори и такъв, който не е за водоустойчив грим. Какво друго бих могла да кажа? Страшно съм доволна от тези сенки и дори си купих P046, но тяхната кутийка се строши напълно и сега са изместени в една доста по-грозновата на вид. 
Със светкавица, без белия цвят
Белия цвят(този, който го няма на снимката) е абсолютно идентичен с този от P045. Консистенцията им е същата, мека и кадифена. По същия начин се преливат добре и издръжливостта им е също толкова добра. Тук, обаче, само черният цвят е матов, а липсващия бял беше със страшно ситни, незабележими частички. Другите два сиви са с блестящи частички, като единия е с по-едри, а другия с по-ситни частички. 
За цената си са страшно добри като качество и съм изключително доволна и от двете. Препоръчвам ги, наистина. Чудни са и като цена, и като качество. 

Вие какво мислите за тях? Използвали ли сте ги? Напишете ми коментар. :)

Мони

2 коментара:

  1. Имам кафявата и тази с оранжевото :) Това са едни от любимите ми сенки, но си права, че опаковките са някак...нестабилни (меко казано), моите от много време не приличат на нищо, но за щастие, сенките все още са цели (доста използвани, но все пак) :) Чудесен пост!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! И аз обмислях да си купя зелена, но пък няма къде да я използвам .. :D

      Изтриване