събота, 14 февруари 2015 г.

Wishlist February 2015

Здравейте момичета, 

Днешната публикация ще е малко различна. Няма да е ревю, а ще е нещо като wishlist или казано нещата, чийто ред чакам, за да си купя, хаха. Продуктите ще са що годе лесно изпълними за мен, тоест със сигурност няма да са от високия ценови клас, ...колкото и да ми се иска. Тоест това си е списък с покупки, които имам за цел да си купя поне до края на март(не е точно wishlist). 

Започвам с нещото, което ми идва на ум всеки пък някой като ми говори за купуване на козметика. А именно гел очната линия на Л'Ореал. Никога не съм имала гел очна линия. Използвала съм доста, но точно тази на Л'Ореал си ми е мечта просто. Много ми харесва, тъй като съм имала възможността да я използвам само веднъж. Цена: около 20 лева
Източник: http://bonitabysadia.blogspot.com/

Второто е кремообразен руж на моята любима марка Bourjois в цвят номер 03. Пробвала съм тестер и мога да кажа, че страшно ми допада и след ревюто на Ели от maquilab само чакам удобен момент да си го купя. Цена: около 15 лева
Източник: http://maquilab.blogspot.com/
Следващото нещо е пудричка на GR. Реших да е на тази марка и да не е скъпа, тъй като това ще е ми първата пудра в живота и няма да я използвам въобще толкова често. Затова не искам да давам твърде много пари за нещо такова. Ако ми хареса като продукт, моментално ще си купя пудра на Bourjois. Цена: 3-4лв.
Източник: Интернет 
Следващото е моливче на Sleek в цвят Cocoa. Просто видях ето тази от Ели от Make Up But How. Просто цвета страшно много ми хареса, а и тя беше споделила колко е доволна от всичките моливчета и че са страшно пигментирани и издръжливи. Цена: 9,00лв. 
Източник: makeupbuthow.com
Другото нещо, пак е на Sleek. Палитрата им от 12 пигментирани цвята с нюд тонове. Идеална, както за ежедневен, така и за вечерен грим. Съдържа и матови и перлени нюанси. Цена: 23 лева

Източник: makeupbuthow.com

И накрая като за финал, да ви помоля за съвет .. каква спирала бихте ми препоръчали за много обем и удължаване .. от drugstore марките? Ако имате други съвети, препоръки или просто искате да ми напишете нещо, ще се радвам да го прочета! :) 





Няма коментари:

Публикуване на коментар