неделя, 22 февруари 2015 г.

OOTD: Birthday Party

Здравейте дами, 

За първи път пускам подобен пост. В събота бях на рожден ден на малката ми сестричка на обяд и реших да ви покажа как изглеждах. Гримът ми не беше нищо особено, както сами виждате. Обожавам блузата! Както и червения цвят! Поне според мен, ми стои много добре този цвят. 

Косата ми не е къдрена, а просто вечерта преди да си легна се изкъпах и на влажна коса нанесох кристали за коса, а след това просто я навих около пръста си и на кокче после. Дано да сте ме разбрали, а пък, ако не сте, а искате, ми пишете ще го снимам на снимки. :D 


Лице:
Bourjois 123 Perfect - Vanilla
Rimmel Match Perfection concealer - Ivory
Catrice Camouflage - Light Beige
Golden Rose Silky Touch Pressed Powder - 04
Flormar Duo Blush-On - P116

Очи:
Impala Silicone Eyeliner -301
Umbrella Eyebrow eyeliner 
Essence Brow and lashed gel mascara 
L'Oreal Volume Million Lashes
Avon Eyeshadow Primer - Light Beige

Устни:
Alverde lip balm



Блузата си купих от един обикновен магазин за дрехи в родния ми град за 30 лева някъде. Панталонът ми е от доста отдавна и пак е купуван от един обикновен магазин за дрехи за 35 лева някъде. Обувките са 27 лева отново от неизвестен магазин. 

Това беше от мен. Надявам се да ви е било интересно! Какво мислите? И споделете дали ви харесват такъв тип публикации? :) 

Мони

Няма коментари:

Публикуване на коментар