неделя, 1 март 2015 г.

Бързо, лесно вкусно!

Здравейте дами, 

Днес съм решила да поговоря за нещо доста важно за вида на кожата и фигурата ни. Именно за храната ще говоря. Много е трудно да съчетаеш бързото и лесното, и вкусното със здравословното и с НЕвредното. Понякога и на мен не ми се прави вечеря и ми иде да се натъпча със сандвичи и сладко. Ама като се замисля после какво ще се случи .. и не, нямам предвид това, че вече няма да сме по 50 килограма, а говоря как ще ни се отрази вътрешно. Холестерол, диабет .. Не казвам нищо за това дали ще сме 50 или 70 килограма, това си е личен избор, всеки както се харесва сам себе си. Обаче поне на здравето е хубаво да обърнем малко внимание, защото то пък е навързано с редица други неща. Затова трябва да обърнем внимание на вечерята. Поне аз обръщам на нея, тъй като закуската е кафе или в най-лошия случай кроасан(да, знам, че изобщо не си съответства с представата за здравословно хранене, но и аз съм човек). А обяда, често го пропускам. Затова пък обръщам внимание на вечерята. 
Представете си ситуацията: "Прибирате се в 9 от работа, или в моя случай танцова и почва едно чудене и маене какво ще вечеряте. Толкова сте изморени, че даже ви било да мислите. :D" И да сигурна съм, че ви идва понякога и на вас такъв момент. Затова трябва да измислим нещо бързо и вкусно, което ще бъде полезно за нашия организъм. Ето моите идеи, които знам, че всички знаете, но пък мисля, че някого би му било полезно или пък поне можете да убиете време, четейки моите житейски словоизлияния. :D 
Такааа, първото нещо, което казвам е, че изобщо не претендирам, че това, което ще покажа е на 100% ПОЛЕЗНО за всички. Според мен е такова. 

Първото нещо, което си правя за вечеря е салата. Различни вариации. Домати, краставици, зеле, зелена салата, моркови. Всяка вечер е различно. Обожавам репички! Тази вечер, например, изборът беше домати краставици, сирене и една супена лъжица зехтинец. Много обичам зеленчуци!



Следващото ми любимо нещо е елдата! Обичам я сварена с натрошено сирене. Докато се свари елдата си правя салатката и вечерята е готова за не повече от 25 минути. Без трудности и сложнотии. Споделям тази фото-рецепта за приготвяне на елда, защото е обяснено перфектно и дори самата аз я правя по този начин. Рецептата е от блога на Поли. 

В стадий варене
И последното ми предложение е спагети. Стават също бързо и лесно, без сложни рецепти. Докато заври водата мога да свърша някаква работа и после за 10 минути са готови. Понякога си правя и сосове. Любимият ми е "Маринара". Страшно вкусен и лесен, а и става бързо. Слагам домати, босилек, малко чесън, малко зехтин, малко лук, даже и риган слагам, ако ми се намира такъв и ги държа на огъня около 15-20 минути. Има страшно много вариации за сосове в интернет, полезни и вкусни. 


Ако пък наистина нищо не ви се прави и сте супер изморени или нямате наистина никакво време, аз в такива моменти си поръчвам храна от някой ресторант или пица. Случва ми се и на мен да ми е супер изморено и супер мързеливо, затова в такива моменти просто си поръчвам храна по телефона. Братовчед ми често си поръчва храна чрез FoodPanda. Страшно е доволен. За съжаление в нашия град услугата не се предлага, но ако се предлагаше щях да съм им постоянен клиент. :D 

И така това беше от мен, дано да ви е било интересно и ще се радвам на коментарите ви! 

Мони

Няма коментари:

Публикуване на коментар