понеделник, 4 май 2015 г.

Revlon Nearly Naked Foundation

Здравейте дами, 

Днес съм решила да ви представя любимия си фон дьо тен! А именно Revlon Nealry Naked в цвят 150 Nude. Кака ми, добричката ми кака, ми го подари. Заедно с още два продукта на Revlon, но за тях в друга публикация. Първоначално, виждайки бутилката, много се зарадвах, после обаче, помислих, че цвета ще ми е доста тъмен. Вече имах план да го нося лятото, когато съм с тен. Като се прибрах вечерта, го пробвах, естествено. :D Иии, чудоооо, точно ми пасна! Чак се изненадах. Първо, помислих, че не виждам добре, защото не е на естествена светлина, ходих от стая в стая да гледам и установих, че наистина си е моя цвят. Усещането върху лицето е прекрасно!



На външен вид бих казала, че изглежда супер семпло. Стъклено шише, квадратно (по скоро паралелепипед). Шишето е прозрачно и се вижда точно колко количество остава от първоначалните 30 милилитра. Капачето е бяло и затваря плътно. Шишето е сравнително малко, в сравнение с тези на Bourjois примерно или Rimmel. Много компактно. И след отварянето на бялата капачка идва и единствения минус за мен в този продукт, а именно: 


Да, това е липсата на помпа. Твърде голямо гърло .. много трябва да се внимава при изсипването му, защото има вероятност да изтече твърде много продукт. Не отчитам мирис или е твърде слаб, че да не го усещам. 

Консистенцията му е кремообразна, не е течна, не е и гъста. Много лесно се нанася, особено с яйцето на Ебелин. Завършекът не е матов! Оставя лицето сочно и много свежо. Няма никакви блестящи частички, но аз лично не държа на това. Моята кожа е нормална, рядко се омазнява след нанасянето на фон дьо тен. По принцип, този е подходящ за всякакъв тип кожа, но лично аз смятам, че за по-мазните кожи не би бил особено подходящ. Фон дьо тенът е страшно дълготраен! Издържа ме 24 часа! Наистина! Без да го оправям, без да нанасям нещо друго. Изключително, изключително добър. Не се разтича, не остава на петна след време, не оксидира. Покритието му е по-скоро леко до средно, но позволява напластяване за по-силно покритие. Нанесен върху лицето е толкова лек, че изобщо не се усеща, не се впива в линийките, нито подчертава сухите участъци (както прави фон дьо тена Bourjois 123 Perfect например). 

Плюсове 
* Много лек
* Може да се напласти до пълно покритие
*Няма мирис
*Малка бутилка
*Подходящ за всеки тип кожа (освен за много мазните кожи, там пудрата е задължителна)
*Не подчертава линии и бръчки, или сухи зони
*Оставя сочен завършек
*Дълготраен (24 часа!)

Минуси
*Твърде голямо гърло
*Липса на помпа

Надявам се да съм била полезна и ако имате възможност пробвайте го, няма да съжалявате. :) 

Симона

Няма коментари:

Публикуване на коментар