понеделник, 18 май 2015 г.

Revlon Nearly Naked Pressed Powder

Привет красавици, 

Преди време ви бях писала за първата си пудра ever - Golden Rose Silky Touch. Реших, че е време да опитам още някоя пудра и да преценя дали това чудо ми харесва, хаха. Много целеустремено се бях насочила към Bourjois Healthy Balance, но тъй като получих Revlon Nearly Naked Foundation като подарък, това беше повод да си закупя и пудрата. Освен всичко останало, имах и възможността да я пробвам преди да я закупя. Определено ми хареса!


Ако трябва да съм честна, опаковката е доста голяма. Колкото мобилния ми телефон. Не е дебела, но голяма някак. За мен лично е непрактична понякога, но пък самата опаковка е много изчистена и някак елегантна. 


Когато се отвори пък става още по-голяма. :D Съдържа 8.017 грама продукт. Има малко огледалце и тампонче. Естествено, аз лично не го използвам, но не ми пречи да си стои на мястото. Нанасям пудрата с малка пухкава четка. Супер фино смляна, без никакъв мирис. Не се разпрашава, когато загребвам с четката. На опаковката пише, че е с матиращи свойства. Аз в началото се разочаровах малко като го прочетох. Помислих си: "Ще стана като брашняна кукла." Нищо лично към тези, които харесват този завършек, просто аз лично смятам, че ми стои отвратително, тъй като имам сухи участъци и пудрата се набива именно там. И с нежелание я нанесох над фон дьо тена си съвсем леко без много много да се старая. И се погледнах в огледалото. 

Какво видях? 

Кадифена кожа, буквално. Матирана, но не "брашняна", нямаше и ефекта на маската. Просто лицето изглеждаше гладко, кадифено, дори някак "будно", като се има предвид, че това наблюдение се случва в 6:45 сутринта. Не придава особен цвят, тоест не е тежка. Обаче все пак изравнява минимално тена. 

Пудрата е супер супер лека. По никакъв начин не се усеща върху лицето. Понякога я нося и самостоятелно, просто за леко изравняване на тена. Като матиране бих казала, че наистина действа - в най-горещия ден от миналата седмица от 6:45 до 23:30 някъде ми се наложи да стоя гримирана. Е, нямаше помръдване! Нито бях лъснала, нито бях петна, нищо. Просто безупречен продукт.

Пудрата нямам идея къде може да се намери, по стелажите на Revlon със сигурност. Цената варира от 18 до 21-22 лева някъде. Това може би е продуктът, който ми доставя удоволствие да нося. Дали самостоятелно, дали с фон дьо тен отдолу - перфектна е. 

Надявам се да съм ви била полезна! Поздрави, 

Симона

Няма коментари:

Публикуване на коментар