четвъртък, 7 май 2015 г.

Любимите лакове Catherine Arley

Здравейте мили дами, 

Лятото чука на вратата и лично отдавна съм му я отворила, хаха. Пролетта и лятото са сезоните, където започваме да носим по-пъстри цветове на ноктите, на устните, по дрехите .. навсякъде. Аз не че не си ги нося и през зимата и есента, де, но все пак .. 


Днес, ви предлагам няколко нюанса от любимите ми лакове на Catherine Arley. Марката може да бъде намерена в Lilly и може би в най-различни дрогерии. Цената варира - от 1,60 до 2,10 лева. Стандартни опаковки - тумбесто стъклено шише. Четката е малка, не е плоска като на гел лаковете. На мен лично ми е доста по-удобна. Има богата гама от цветове! Лаковете лично при мен издържат около 2-3 дни. В зависимост от това какво правя през седмицата, би могъл да издържи и една цяла седмица лака. Най-издръжлив се оказва #11 (лилавия), а най-бързо се бели #245. Нямам идея на какво се дължи това, но не ми е особен проблем, понеже обичам да си сменям цветове на ноктите често! 

Ето и малко снимки как изглеждат трите цвята на ноктите ми. В момента ноктите ми са късички, но се възстановяват от две седмици период без никакви грижи и заради големия студ, който беше навън преди се бяха унищожили ужасно. 



#11

#257

#245

А вие какви цветове харесвате за лятото? Напишете ми коментар отдолу! :)

Симона

Няма коментари:

Публикуване на коментар