събота, 25 април 2015 г.

Flormar Pretty Compact Duo Blush-on

Добър вечер красавици, 

Никога не съм ви говорила за ружове. Е, реших, че е време вече. По принцип до преди три месеца не притежавах нито руж, нито пудра, нито хайлайтър, нито бронзър .. И започнах малко да малко да си ги набавям. :D Реших да опитам нещо бюджетно и що-горе с прилично качество. Спрях се на двойката на Flormar - брознър и руж в цвят номер P116. Следващият номер са малко по-тъмни цветове, но смятам, че за по-тъмни кожи биха били подходящи. 


Опаковката е като на всички продукти от серията Pretty Compact - розова, кръгла и доста нестабилна по мое мнение. Като количество са 14 грама общо, съответно по 7 грама за всеки продукт. Определено имат мирис, но в никакъв случай неприятен или натрапчив, изчезва след като се нанесе на лицето.


Бронзърът е напълно матов и кафяв - подходящ е за контуриране, но трябва да се внимава, тъй като има леко топъл подтон. Това означава, че ако се прекали с него има вероятност да стои червеникаво/оранжево. Много лесно се работи с него, за подчертаване на скулите. Лек е като текстура, копринен като усещане. 

Ружчето пък е в много приятен розов цвят с блестящи частички. Идеален е за ежедневен грим. Абсолютно същото важи и за неговата консистенция, изключително лек и приятен. Нанесен съвсем ефирно е идеален за ежедневен грим, а вече за вечерен би могло да се засили като завършек. 


Този руж е първият в колекцията ми, както и бронзър и съм доста доволна от решението си. Като цена определено е доста приемлива - около 4 лева. Не откривам недостатъци в тези два продукта. Ако имате някакви идеи и предложения за друг руж - ще се радвам да ги чуя! Надявам се да съм била полезна, 

Симона

2 коментара:

  1. От доста месеци използвам моето дуо. Много съм доволна, но не се задържа дълго време.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей,

      Забелязала съм, че при мен лично, трайността, зависи от основата - тоест, крема/фон дьо тена, който имам отдолу. :)

      Симона

      Изтриване