вторник, 5 май 2015 г.

Revlon Color Stay Foundation for Oily/Combinated skin

Добър вечер мили дами, 

Говорих ви за фон дьо тена на Revlon Nearly Naked (ревю тук). Днес реших да ви поговоря за другия ми нов фон дьо тен, отново на Revlon, само че този път ColorStay. Доста различни един от друг. Мисля, че абсолютно всички в блог пространството за чували за този фон дьо тен и даже са го пробвали. За мен това е може би продуктът, за който най-много ревюта съм чела. Беше ми интересно да го пробвам и да видя дали ще ми хареса толкова много.


Опаковката е напълно традиционна, стъклено шише, цилиндрично. И така, започва с най-гадното - липсата на помпа, хаха. Много ми е гадно, честно. Не мога да свикна още на фон дьо тените на Revlon. Консистенцията е доста течна. Определено има мирис - даже е ацетонов според мен. Не е много силен, нито ми е неприятен, но за по-чувствителните обоняния би било проблем. 

Цветът, който имам е доста светъл. Пак е 150, но доста по-различен от Nearly Naked. Абсолютно ми е чудно как двата фон дьо тена са толкова различни като цвят и как и двата се нагаждат към моя цвят на кожата. 


Този фон дьо тен е подходящ само за мазни кожи според мен. За нормални или с леко изсушени участъци просто е доста грозна картинката. Аз го нанасям отново с яйцето на Ebelin и когато кожата ми е в доста гадно състояние (омазнява се, има разни несъвършенства) го използвам. Обаче, в дните, когато кожата ми е нормална просто не е подходящ. За зимата със сигурност ще бъде неподходящ 

Със сигурност всички знаем, че това е най-покривният фон дьо тен от средния клас. Струва около 20 лева. Въпреки че при мен, не е чак толкова покривен. Да, прикрива червенини и някои пъпки, но има и някои, с които не се справя. Естествено, ако се напласти, може би, би прикрило всичко. При мен лично това не е добро решение, тъй като започва да има брашнян ефект, НО само когато го напластя. Иначе казано, при един пласт, си е напълно естествен завършека. 

За дълготрайност няма смисъл да коментираме. Като бетон е! Нито изчезва, нито стои на петна, нито оксидира. Чудесна формула. Не съм го нанасяла с нищо друго освен с яйцето на Ебелин, нямам представа какъв би бил завършекът с четка или пръсти. 

Мисля, че нямам какво друго да кажа за този продукт, освен, че наистина ми оправда очакванията и наистина си струва парите. Много съм доволна!

П.С. Обмислям закупуването на четка за фон дьо тен. Ако имате предложения - ОЧАКВАМ ГИ! 

Лека вечер,
Симона

2 коментара: