сряда, 6 май 2015 г.

Golden Rose Velvet Matte Lipstick

Здравейте дами, 

Първо честит Гергьовден и Ден на българската армия! Нека всички именници са много обичани и щастливи! :) От много време не съм правила ревюта на червила и не съм давала мнения изобщо. 

Продуктите за устни са най-многобройни в колекцията ми. Харесвам леки нюд тонове за ежедневието, но не и прекалено светли или кафеникави, защото не ми стоят изобщо тъй като имам малки устни и се сливат с кожата ми и стои много грозно. Поне според мен. Залагам на розовите нюдове, но понякога и на вечната класика - червено. Макар и да не ми се иска да нося червено червило ми се налага поне веднъж или два пъти в месеца по концерти. 




Устните ми са ужасно сухи и имаше период, когато не можех да сложа червило. Слагах само вазелин и балсам, защото иначе положението беше плачевно. Тотално бях забравила какво може едно червило да направи с цялостната визия на човека. Преди две седмици имах участие в Германия и реших да си купя едно хубаво червено червило, което наистина да е дълготрайно. Спрях се на матово, но не бях сигурна коя точно марка да предпочета. Ориентирала се бях към Rimmel, обаче в последствие, понеже обожавам да правя всичко в последната възможна секунда, се бях отплеснала и точно два часа преди самото ми заминаване трябваше да си купя червило. Влязох в магазина, точно до моя блок, и с надежда открих, че има серията Velvet Matte на GR. В момента, в който зърнах номер 18, бях сигурна, че това е червилото и го грабнах. Платих 4 лева! 
В момента, в който стъпих на моята улица, още преди да си отида в къщи, хаха, влязох да си купя още някой цвят от червилата и така се спрях на номер 02. Приятен розов нюд. 

Опаковка и съдържание:
Стандартна гилза. Много елегантна. Матово бордо на цвят. Капачката се затваря плътно. Освен това, нещо, за което отправям адмирации към Golden rose, а именно защитното целуфанче. Гнуслива съм и ми става много отвратително гадно, когато си представя как някой преди мен е ползвал продукта. Съдържа 4,2 грама продукт. Няма абсолютно никакъв мирис. В съдържанието забелязах наличност на витамин E, което е супер.
Консистенция и финиш:
Естествено, финишът е матов. Аз нанасям винаги, особено червеното, върху вече хидратирани устни, тъй като това червило леко изсушава устните. При мен лично не се събира в гънките, но това може би се дължи на факта, че имам основа отдолу (балсам за устни, вазелин). 
Червилото ще ви хареса ако:
* Търсите си дълготрайно червило.
* Имате перфектно хидратирани устни.
* Не ви пречи, че изсушава устните.
* Търсите бюджетно и качествено червило!


Устните ми без абсолютно нищо.
Номер 18, с балсам отдолу

Номер 02, съвсем леко нанесено, с малко балсам 

Нямам идея, дали съм споменавала, но обожавам балсама на Himalaya. Прекрасна база е, особено за мат червила. Тук обаче, на снимките съм използвала балсама на Alverde с невен.Надявам се да съм била полезна. Ако имате някой цвят бих се радвала да споделите какво мислите и как стои цветът. :)

Симона

Няма коментари:

Публикуване на коментар