събота, 28 март 2015 г.

Max Factor Eye Luminizer

Здравейте дами, 
Отдавна не съм писала нищо, но бях малко заета. Имам подготвени ревюта, както и публикация с още изхарчени парички. :D Днес, реших, да си говорим за коректора на Max Factor - Eye Luminizer. Всъщност този продукт го искам още от както се появи по магазините в Добрич. Видях го в Лили по Коледа някъде и го пробвах от тестера на ръката ми. Имам страшно страшно сухи ръце, особено през зимата. Образуват ми доста екземички и се цепят до кръв ръцете ми, въпреки че ги мажа през 5 минути с кремове! Така, друга тема е това. И по принцип всеки коректор супер грозно се врязва в тези напуканите части, тоест в линийките - а от там си правя извода, че щом на ръката реагира по тоя начин, под очите или по лицето би реагирал по същия начин. Направи ми впечатление, че не се вряза в тези линийки, а напълно лесно се нанесе, без изобщо да си личи, че съм си сложила нещо на ръката. Хареса ми, още тогава! Обаче, тогава бях на половината от коректора на Rimmel (ревю) и затова се въздържах. Нямах търпение да свърши и да си купя някой друг коректор. Мислих около седмица кой точно да бъде. Винаги стигах до този и накрая не устоях и го взех за 13,89лева от Лили Дрогерие. 


Коректорът се предлага в два цвята, които са супер еднакви според мен. Взех си Fair, а другия е Fair Light - само, че според мен моят е по-светъл от другия. Първото нещо, което ми хареса след като го закупих е, че беше опакован в целуфанче (Така ли се пише?!). Доста красива опаковка има този коректор. От бранда се са постарали да я направят максимално удобна и хубава. 15-милилитровият(!) продукт пристига в шишенце с помпичка, точно като фон дьо тена от същата серия, но разбира се двойно по-малко като размер. Прозрачно е и пластмасово, като може да се види продукта на къде е. (Боже, какви думи ми идват на ума днес?!) Удобно е от една гледна точка, но от друга, тази помпичка ако се натисне по-силно изкарва страшно много от продукта, все едно наистина е фон дьо тен. Аз я натискам едва-едва и пак е малко множко и го изтривам от ръката си със салфетка.


Завършекът много ми харесва. Въпреки че, няма блестящи частички или поне аз не забелязвам такива - зоната е много добре озарена. Лично аз тъмни кръгове нямам, но предполагам, че и с такива би се справил много добре. Определено в сутрините, когато изобщо не ми е до нищо - този коректор се справя със задачата поне визуално да ме събуди. 



За някои от вас сигурно ще е напълно незабележим ефекта на коректора, тъй като и нямам такива големи неща за прикриване. Още един плюс е и самата му консистенция - течна, но и малко като мус, много "мекичка". Прелива се супер лесно с пръсти, а и с гъбка тип "beuaty blender". Издържа цял ден! Това е първият коректор, който и грам не изсушава кожата около очите, а и навсякъде, където бъде нанесен. Според мен е подходящ най-много са хора със суха кожа .. тъй като .. ами, бъде ли нанесен някъде по лицето просто след два три часа това място лъсва, но не много, а просто леко забележимо. Странно, но дори, ако съм го нанесла под очите има вероятност след време да усещам зоната "мокра". Странно, а не се вижда е лъснало, или влажно, напротив стои много красиво, а го усещам мокро. :D Така, това е лично при мен, възможно е при вас не се получи такъв ефект. 

С две думи предпочитам този коректор за под очите и съм много доволна от него! Препоръчвам го, особено, ако сте със суха кожа на лицето. :) Надявам се да ви е било полезно, споделете каквото ви е на сърце. 

До скоро, 

Симона

1 коментар:

  1. Тази марка предлага изключително качествена козметика на достъпни цени. Заслужава си да се опита коректорът.

    ОтговорИзтриване