вторник, 31 март 2015 г.

Essence Soo Glow!

Здравейте дами, 
Днес съм подготвила ревю за един продукт на Essence - хайлайтър. Признавам си, че това е първият ми продукт от такъв тип, но съм пробвала и другия цвят - 010, който е цвят шампанско според мен, докато този си е нежно розов. 


Не знам, може би причината, чак сега да се сдобия с такъв е продукт е, че досега не съм се гримирала особено (не че сега го правя кой знае колко често). По принцип асоциацията ми с хайлайтър е да светиш като новогодишна топка. А то хич не е така! Всичко зависи от това колко слагаш, как го слагаш и колко са едри самите блестящи частици на продукта.

На дневна светлина

Самият хайлатър е в много семпла и изчистена кутийка от пластмаса. Затваря се плътно и няма опасност да се отвори. Не е много голяма, не е и малка .. някакъв среден размер. Самият цвят се казва bright up your life и е много красиво, нежно розово с множество блещукащи частички. Изключително е красиво! А нанесено на кожата е още по-красиво.

На изкуствена светлина
Почти всеки ден го нанасям над скулата съвсем дискретно и на слънчевата светлина блещукащите частички са съвсем леко и дискретно загатнати. Нанасям го с пръст и после го преливам с леки потупвания(както правя и с коректора например). Ако случайно сложите малко повече като количество лесно се прелива. Не стои течно или кремообразно, а леко пудрено. Много естествено и наистина страшно много ми харесва. 

Разбира се аз му открих и още две приложения. :D Понякога, за да отворя малко погледа, отново с пръст, го нанасям във вътрешните ъгълчета на очите, което моментално ми отваря погледа и става много "буден". (Уви, обаче кървясалия ми поглед друго говори ..) Нанасям го и над веждата, също ми харесва като ефект. Даже и над сгъвката на устните го нанасям. Устните стават много изразителни. 

Ако не сте разбрали обяснението за
устните. Тази "сгъвка" имам
в предвид. 

Цената не е никак висока - 6,19лева в Лили, ДМ или Елитис. Вече споменах, че се предлага и в още един цвят 010, който е напълно неутрален и съвсем скоро смятам да се сдобия и с него. 

За мен лично това е един супер добър и мултифункционален продукт, от който съм супер доволна. Скоро ще се сдобия и с първия цвят, а ако някой има отзиви за него, бих се радвала да ги сподели в коментарите долу! Надявам се да ви е било интересно. 

Симона

4 коментара:

  1. Много харесвам този хайлайтър (моят е белият), мисля, че е чудесен продукт, особено ако се има предвид ниската му цена :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесват и двата цвята. Ползвам ги почти всеки ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съвсем скоро и аз ще се сдобия с другия. Предполагам, че ще ми стане също много любим. :)

      Изтриване