сряда, 11 март 2015 г.

Cristalli Liquidi Bio Oil by bioPharm

Здравейте дами, 

Днес съм Ви подготвила една публикация за кристалите ми за коса на bioPharm. По принцип имам супер сухи краища, които цъфтят супер бързо след подстригването. Имам много гъста коса, но пък и тъничка и трябва да използвам леки шампоани и балсами, защото лесно се омазяват корените й. Обожавам продуктите, които карат косата ми да блести, да е мека на допир и да изглежда "жива". Този е един от тях.


Обичам кристалите за коса. Говоря за хубавите кристали за коса. Фризьорката ми използва едни страхотни, но са 14 лева и винаги забавям да си поръчам. Затова пък намерих по-бюджетен вариант. Разбира се, не са толкова добри колкото тези от салона, но на мен много ми харесват. Единствения минус е това, че помпичката е малко неудобна. 

Консистенцията е напълно нормална, леко течна, безцветна, мазна с приятен мирис. С две изпомпвания мога да нанеса на цялата коса(имам дълга коса, малко над кръста). Веднага придава блясък, мекота и косата ми мирише уникално! Мирисът, за съжаление, не се задържа много дълго, но пък това не ми е проблем. Опаковка от 30 мл. ми стигнаха за 3 месеца някъде. 

Нямам идея какъв е съставът, но сто процента ще се съдържат силикони и може би още няколко такива вредни съствки. Лично аз, не бих ги купила отново и не защото не ми харесват .. Напротив много ми харесват. Просто мисля да разнообразя и да изпробвам някоя друга марка. Ако имате предложения, очаквам ги! :P 

Симона

Няма коментари:

Публикуване на коментар