сряда, 8 април 2015 г.

L'Oreal Super Liner Gel Intenza

Здравейте дами, 

Днес реших да ви представя един страшно любим и желан от мен продукт! А именно гелообразната очната линия на L'Oreal Paris - Super Liner Gel Intenza. По принцип не слагам често очната линия, но няма да крия, че супер много ми харесва как стои на големи очи и някак си отваря погледа. С течната очната линия ми е доста трудно, разтича се, лесно изкривявам линията, а и писеца ми е доста нестабилен за прецизни линии. Точно по тази причина реших да сменя формулата на очната линия с такава под формата на гел. Дълго се чудих коя да бъде, тъй като има супер много разновидности на пазара - Maybelline, L'Oreal, Rimmel. Накрая се спрях точно на тази на L'Oreal, защото имах възможността да я пробвам в братовчедка ми и се учудих колко лесно се нанася и как от първия път я "докарах". 


Опаковката е супер стилна и красива - стъклено бурканче със златиста капачка, изписано името на бранда отново със златистите буквички и черна четка, доста малка и на нея също изписано със златисто името L'Oreal. Бурканчето е сравнително малко и симпатично, практично е. Съдържа цели 2.8g продукт, които за мен в началото изглеждаха безбожно малко. Обаче (!) самата очна линия си е супер икономична и за двете очи ми трябва наистина супер малко продукт. Консистенцията е точно като масло и е супер наситено черна, много пигментирана. Много лесно могат да се направят както тънички и прецизни линии, така и по-дебели и внушителни линии - работата с четката е много лесна и проста. (Щом аз се справих .. всеки би успял!) Финишът и не е точно матов, но не е и гланциран. Нещо средно е, много естествено. 


А сега нека си поговорим за издръжливостта. Носила съм я най-много 8 часа. Нямаше и помен от размазване, не се беше изтрила никъде. Предполагам, че издържала и още, просто аз трябваше да я изтрия. Наистина, нанесена веднъж се бетонира и няма мърдане, а моите клепачи се омазняват. Такаааа, какво още да кажа за това бижу? Буквално, бижу си е, откъдето и да я погледнеш. Може би цената ще се стори висока за някои от вас .. нормално е - 16 лева за очна линия не са малко. Обаче, гарантирам, че няма да съжалявате изобщо. Никога повече не бих се върнала към други очни линии, освен към тази. Може би бих пробвала и други марки .. ще видим. Вие използвали ли сте гел очни линии? Ако да, на кои марки и какви са впечатленията ви? 

Симона

П.С. Тук съм с тази очна линия. В случай, че искате да видите как изглежда.

Няма коментари:

Публикуване на коментар