сряда, 8 април 2015 г.

L'Oreal Miss Manga mascara

Привет красавици, 

Сигурно имам най-много ревюта на спирали в блога. Това е продуктът, който използвам абсолютно всеки път, когато излизам някъде. Просто обожавам как подчертава очите ми и ги прави по-големи. А добавим ли и наситено черния цвят, дължината, обема .. просто няма такава картинка и наслада за мен. И така, днес съм решила да ви представя най-любимата ми спирала до момента, а именно L'Oreal Miss Manga. Купих си я в началото на март месец и мога да кажа, че от първото използване се влюбих в нея. 


Опаковка: 
Напълно традиционна. Лилаво и черно, надписите на марката и на самата спирала. Нищо невиждано до сега. 

Съдържание и цена:
8, 5ml наситено черен туш. Цената варира от 14 лева (при намаление) и 17-18 (редовна цена). 

Четка:
Доста интересна. Конусовидна, доста гъвкава, върти се на 360 градуса. Много удобна за работа. Практична. Придава обем и извивката се задържа страшно дълго.

Плюсове:
 * Наситено черен цвят
 * Извивката се задържа за около 6 часа
 * Не се рони
 * Водоустойчива е (въпреки че на опаковката не е оказано, поне при мен го проявява това качество)
 * Лесна за нанасяне
 * Лесно се премахва

Минуси:
 * Не позволява напластяване
 * Прави миглите твърди и "негъвкави"

С два пласта


С два пласта

Това беше от мен. Използвали ли сте други спирали на марката и харесват ли ви? Споделете впечатления? 

Симона

П.С. Реших да сменя подредбата на ревютата. Мисля, че така изглежда малко по-подредено и лесно за прочит.


Няма коментари:

Публикуване на коментар