събота, 25 април 2015 г.

Avon Eye Shadow Base

Здравейте дами, 

Днес ще си говорим за нещо много важно, а именно, базата за сенки. Знаете, отлично, че базата за сенки е доста важна, за да запазим сенките за по-дълго, да станат по-наситени и пигментирани и да предотвратим омазняването на клепачите и да прикрием венички и капилярчета (ако я използваме самостоятелно). 

И, аз лично реших да говоря за базата, от която лично аз съм доволна. Това е базата на Avon. 


Идва в съвсем семпла и традиционна опаковка - бурканче. Лично за мен си е малко нехигиенично, но пък аз си я използвам само в къщи или с предварително дезинфекцирани ръце.


Консистенцията е като на мус, така си и изглежда. Няма никакъв мирис. Много е лека, нанесена на клепача. Цвета се адаптира към цвета на клепача - може да използва и самостоятелно. Нужно е съвсем малко количество за двете очи. Нанася се супер лесно, равномерно, без да става на парцали. 


Както сами виждате, наистина сенките изглеждат доста по наситени с базата. Издръжливостта им се удължава с 4-5 часа и издържа във всякакво време! Изпитано на дъжд и на горещо време. 

Като цена е доста приемлива базата. В зависимост от каталога можете да я откриете на оферта от 4,90 до 7,90 лв. Заслужава си на 100%! Поне лично за мен. 

Надявам се да ви е била полезна публикацията и да съм помогнала на някого,

Симона

2 коментара:

  1. Без да претендирам, че съм спец по въпроса относно базите за сенки, но тази на Avon е най-добрата, която съм пробвала и да си призная, не виждам смисъл да я сменям или пък да давам в пъти повече пари за такива като MAC или UD само, защото и те са добри :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей,
      А пък аз честно да си призная съм опитвала една от базите на UD и не е много по-различна от тази на Avon като качество. Е, разликата в цената си е доста фрапираща, де. :)

      Симона

      Изтриване