събота, 12 декември 2015 г.

Eyebrows on fleek

Привет, 

Веждите за мен са едно от най-важните неща в лицето и една важна част в макияжа на жената. Веждите са рамката на лицето и играят важна роля във вида ни. Например, ако веждите са твърде остри и тънки това би ни състарило или би ни накарало да изглеждаме твърде сериозни и нацупени. Точно за това всяка дама би трябвало да обръща повечко внимание на тази, макар и малка част от лицето ни. 
Аз съм писала пост за "метаморфозата" на моите вежди тук.  
Та, днес вече, година по-късно използвам не само безцветен гел, ами и молив. 


Нямам идея каква е причината от време на време веждите ми да оредяват, може би е до сезон или .. и аз не знам. Обаче станаха доста по светли лятото и сега ги потъмнявам лекичко с молива и после фиксирам всичко с гела на Catrice.


Първият продукт, който използвам е на моливът за вежди на Essence в цвят 04 blonde. Не съм блондинка, изобщо даже. Косата ми е средно кестенява, но самите ми вежди са светли и изглеждат бозави без молив. Това е вторият молив, който си купувам. Предишният беше някакъв много тъмен и въобще не ми харесваше, отделно и с топъл подтон. Този е с хладен такъв и много лесен за нанасяне, средно твърд е. Тоест не дращи като си рисувам веждите, нито пък е мек да се размазва и разтича. Издържа по цял ден и цяла вечер, в студ, в сняг, в жегите. Перфектен ми е и като цена, и като качество, и ефект. Абсолютно все едно нямам нищо на веждите, а са си естествени. 
Нанасям го с лека ръка, не натискам изобщо. Постигам съвсем леко подчертаване, без да е натрапчиво и цвета се слива идеално с моите вежди и цвета ми на кожата. Имам страшно бяла кожа и ако избера малко по-тъмен молив има огромен контраст и стои много смешно. Купуван е от DM за 2,49 мисля или 3,49 лева (не помня с точност). И го използвам от може би 3-4 месеца. 



Следващата стъпка (и последна) е оцветеният гел на Catrice (еyebrow filler). За да издържи молива по-дълго, а и за да не ходи всеки косъм на веждите наляво надясно като муха без глава използвам този гел. Изключително съм доволна и го използвам от март или април месец всеки ден. Изключително икономичен е и много бързо и лесно го нанасям. Цветът не се забелязва толкова, така че, ако имате плътни вежди и просто искате съвсем незабележимо да ги подчертаете - идеален е за вас. Обаче, ако имате дупчици или нужда от дорисуване - няма да стане само с него. В сайта на Catrice съм виждала и друг цвят, но в България май е само този. Въпреки че изглежда много тъмен, изобщо не е. Кафяв, отново с хладен подтон. Чудя се дали да пробвам и новия на Essence или да си купя отново този. В този ред на мисли и други дрогерийни марки имат подобни гелчета .. ще падне дилема, хаха. 

Пробвала съм вместо молив да използвам сенки за вежди, но или не си нацелвам цвета, или стоят на парцали, или се размазват по някое време. Та, затова предпочитам молива. Може би, когато открия "моите" сенки за вежди нещата ще се променят. 


Та, ето ги двата продукта в действие. Много ги харесвам и съм много доволна. Двата общо излизат около 9-10 лева, което си е супер! А вие какво използвате за да подчертаете вашите вежди?

Целувки, 
Симона

1 коментар:

  1. Много съм доволна от молива за вежди! Ползвам го от доста време и не бих го заменила с друг подобен.

    ОтговорИзтриване