петък, 11 декември 2015 г.

Грижа за ноктите и красив маникюр у дома

Здравейте красавици, 

Тази публикация е нещо като продължение на тази за shellac-a и моя опит с него. (Моят опит с shellac)Та, последното нещо, което казах там е, че след като видях състоянието на ноктите ми и колко унищожени бяха, реших да си дам почивка, докато се заздравят достатъчно. 


И така, това са продуктите, които си харесах на първоначалния оглед, който направих в Елитис. Имах ограничено време и трябваше бързо да избирам. С помощта на няколко момичета от bg-mamma избрах продуктите. Като за начало ми трябваше хубав заздравител за нокти, който наистина да действа. След толкова положителни мнения за Eveline 8 in 1 Total Action. Грабнах първо него за около 4 лева. (По спомен 3,80лв) Направих два пъти терапията от по 4 дни, с един почивка. И мога да кажа, че и при мен даде много добри резултати. Направи ноктите твърди, не се цепеха и видимо ги заздрави. Вярно, че има формалдехид, но аз не смятам да го използвам нон стоп, така че, едва ли би ми било голям проблем. 

Второто нещо, което исках беше за кожичките .. моите са доста твърди и някак груби, въпреки че постоянно се мажа с кремове, олиа и други глупости. Просто кожата ми е много суха, както по ръцете, така и навсякъде другаде по тялото ми. Избрах гелът на Eveline Cuticle Remover. За него също бях чувала доста и бях решена, че ще е той, а и в Елитис имаше само още един подобен продукт и то на Perfect, а от техните заздравители и продукти за грижа за ноктите и ръцете не съм особено доволна. Честно казано, доста бързо омекотява кожичките и лесно се избутват, което го прави идеален за употреба. За цената си от 4 лева близо, си е чудесен избор и не съжалявам за него. Мирише много приятно, не натрапчиво. Опаковката му е с удобен дозатор за да изкара мъничко количество достатъчно, колкото ви е нужно. 

Естествено за хубав маникюр и добре изглеждащи ръце, трябва да оформим ноктите си перфектно, а това няма да стане без пили за нокти. Моите две са бялата и тази черничката зад нея. Нарочно си купих две отделни, а не примерно едно блокче, защото ми е по-удобно и по-лесно така. Та, тази черничката е с грид - 120/240. Доста груба и я използвам единствено и само за оформяне на самата форма, не пиля отгоре нокътната плочка с нея. За тази цел ми върши повече от перфектна работа, наистина! Другата е с грид - 340/3000. Няма смисъл да казвам, че тази вече е за полиране на нокътя. И двете са на марката Differo и ги купих за 2,10 всяка. Марката е много харесвана от мен и не съжалявам, че си ги купих, тъй като ми вършат перфектна работа! С едната ги оформям перфектно с другата ги заглаждам и придавам блясък на нокътя. 

Следващото нещо е на pretty time и честно казано изобщо не исках пластмасов избутвач, а метален като този, обаче в Елитис нямаше и нямах време да обикалям и да търся. Този беше просто 1,20лв. и не ми се стори толкова излишна покупка. Таааа, с този ми е малко неудобно тъй като е много мек и се криви и не ми е хич приятен. В интерес на нещата, утре ще ходя да си купувам метален. :D :D А пък за другата страна на избутвача да не говорим колко е отвратителна! Този тип са супер опасни, аз първи път се порязах много дълбоко и за две седмици още не ми е минало напълно. Та, освен избутвач ще се "обзаведа" и с клещи от този тип, тъй като си мисля, че няма опасност от самонараняване. 

Купих си и стъклена пила. Тази е на Zinger и не мога да си спомня колко точно струваше. Видях е, харесва ми, че е зелена и я взех. Та, харесва ми. Нея използвам, ако примерно ми се зачекне някой нокът или се сцепи леко. Бързо и лесно отстранявам проблема. 

И последен, но не на последно място. Любимият ми лакочистител. Масленият на Лили. Харесва ми, че не оставя плочката адски дехидратирана и бяла и гадна, хаха. 

Та, това бяха моите продукти за маникюр у дома, като в момента работя по обогатяване на колекцията, хихи. Ако имате предложения, чувствайте се задължени да ги споделите долу в коментарите. 

Целувки,
Симона

3 коментара:

  1. Използвам същите продукти за нокти на Evelin и съм много доволна, преди това не вярвах, че някой заздравител е в състояние да оправи ноктите ми, но о, чудо, година по-късно, вече се радвам на прекрасен маникюр :) Гелчето за кожичките също е прекрасен продукт, от който не очаквах много, но успя да ме изненада приятно :)

    ОтговорИзтриване
  2. Статията беше изключително полезна- поздрави! :)

    ОтговорИзтриване