понеделник, 22 декември 2014 г.

Вежди - поддръжка и оформяне

Привет прекрасни,

Как е настроението? Много коледно, предполагам. :) Днес ще си говорим за веждите и моят начин за поддръжка и оформяне. Както знаете, веждите са изключително важни за лицето и как то ще изглежда в очите на околните. Много тънките вежди състаряват, а твърде дебелите пък, според мен изглеждат много натрапчиво. Първо да си кажа, натурално си имам страшно дебели вежди! Не са сключени, не са много дълги, но са СТРАШНО дебели .. Почти два пръста, честно! Не бяха кой знае колко гъсти, обаче. В 4 клас всички ми се подиграваха и мама каза: "Няма да се притесняваш, ще оправим нещата!". Хвана пинсетата и ги направи в по приемлива форма, по тънички, но в рамките на нормалното, но без чупка. Ходих така няколко седмици и просто реших, че трябва да ида на козметик. Мама имаше позната козметичка и отидох при нея. Тя ми ги направи перфектни! После обаче аз започнах сама да си ги почиствам и вече бяха далеч от перфектното. Изтъних ги и ги направих супер тънки, дори бяха различни .. не се харесвах. Даже е имало моменти, когато съм се смеела на себе си! :D Мазах ги с бадемово масло, имаше периоди по две седмици ходих без изобщо да ги почиствам. Козметичката винаги ми казваше: "Остави ги за две седмици и пак ела." Толкова се дразнех на веждите си, че си направих бретон, .. тъпа постъпка! Лизната съм от едната страна и не мога да нося прав бретон .. а толкова много ми отива! Имам високо чело и много се харесвам, но само докато изляза от салона .. после щръква, разваля се и става грозна картинка. Изтърпях и това само и само, за да имам хубави вежди. Е след две години вече мога да се похваля със супер вежди! Поне за мен. Е, има какво да се желае де, ама на мен си ми харесват така. Ето и снимка, "календар" на промяната, от която съм много доволна!

Виждате на какво са приличали февруари месец. ХАХАХАХАХАХА. Потрес! Направо ме е срам. Безформени, не приличащи на нищо вежди. Ужас, все едно съм ги бръснала. :D :D 
През август вече, пак са си супер тънички, ама поне са по оформени. 
През септември вече са оформени, и по-плътни и дебели. Много готино. Тук са къносани даже, защото козметичката ми каза, че щяло да ми стои добре и да ги направи по-плътни. Още нещо, бяха ми оредели доста веждите .. Лоша картинка. 
Е вече през декември са НЕкъносвани, само са оформени с гел спиралата на Essence, т.е естествени. По долу ще пиша за гел спиралката. 

Мисля, че промяната е доста видна. Поне за мен. Много съм доволна и се радвам на новия вид на веждите си. За 10 месеца грубо казано веждите ми придобиха един чудесен вид и поне за мен са много хубави. (Минута за реклама!) 

Ще споделя с вас какво най-много в борбата ми срещу редки и тънки вежди. От август нататък почти всеки ден мажех веждите си с негово величество рициновото масло. Много ми помогна, наистина. Мажа и миглите си с него, а и косата като го добавям в различни маски. Наистина не мога без него. Той е главният виновник за бързия растеж и плътността на веждите ми. А и не е скъпо. Моето си го взимам от аптеката за един лев и нещо. Този е на "Купро", но е почти свършило, тъй като на маската за коса слагам почти половината шишенце. Започнах да забелязвам разлика във веждите си след първата седмица, като дори не бях редовна. Чак след октомври бях редовна от-до. Нямаше нещо, което да ме откаже от това да си сложа рициново масло на веждите и миглите и да си легна. Нямаше значение колко съм изморена и как нищо не ми се прави. И от тогава вече започна наистина голямата промяна. Колкото по-редовна бях, толкова по-голямо беше удивлението ми от резултатите. Продължавам с маслото, като понякога сменям и мажа със зехтин или с бадемово масло, но видях промяна именно заради рициновото масло. 

Как ги оформям ли? Два пъти в месеца ходя на козметичка да ми ги оформи и после само си ги почиствам внимателно. Когато излизам ги фиксирам с гел-спиралата на Essence и съм готова. Спиралата ги фиксира, прави ги подредени и не мърдат цял ден. Много съм доволна от нея. :) 

И с това приключвам по темата за веждите. Дано съм ви помогнала с нещо, ако ли пък не, поне да сте се посмяли. Целувки от мен,

Мони

2 коментара:

  1. Здравей. Знам, че темата е много стара. Искам да попитам след като си си мазала или мажеш веждите с рициново масло колко време стоиш с него? След колко време мога да го почистя? Ако попадне в окото може ли да стане нещо? Възможно ли е да упадат веждите?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Можеш да спиш със него и да го измиеш на сутринта,а ако ти попадне в окото нищо няма да ти стане

      Изтриване