събота, 20 декември 2014 г.

New haul

Здравейте дами, 
Днешната публикация е по повод продуктите, които посъбрах напоследък. Причината е, че покрай празниците, реших, че продуктите, използвани много пъти и уж добри за мен изобщо не са били такива. Именно състава им е това, което ме накара да сменя "адреса" им с този на кошчето. Както казват: "Нова година е време за промени!" Малко преди Нова година започнах и аз моята промяна, не само по козметична гледна точка. Нека преминем към новите продукти.



1. Bourjois Micellar water - 250ml.
Купих са тази мицеларна вода съвсем импулсивно и честно да си призная имам смесени чувства към нея. Няма да изпадам в подробности, тъй като искам да и отделя отделен пост. Ще кажа само, че за цената си е една доста приятна водичка, която доста прилично се справя със задачката си като не щипе и дразни очите.

2. и 3. Alverde "1001 nacht" lotion and shower cream - 200ml.
Ето тук вече съм страшно доволна от избора, който направих. Бях решена да си купя душ гел без вредния SLS и лосион за тяло без силикони и петролени, минерални масла. Ориентирах се към марката Алверде, славеща си със званието "натурално сиртифицирана козметика". Почетох и малко в интернет и прецених, че нямам какво да губя. Влязох в ДМ и си отправих към щанда с душ гелове, когато видях комплекта на Алверде с душ гел и лосион за тяло и просто нямаше начин да не го грабна, особено щом е лилав. По-късно видях и името на колекцията "1001 нощ". Обожавам историята за Шехерезада и нейните приказки и останах още по-доволна от подаръка, който сама си направих. Изключително съм доволна от двата продукта, както им прекрасния им мирис!

4. и 5. Alverde shampoo and conditioner with Aloe Vera and Hibiskus - 200 ml.
След като си купих душ гела и лосиона ми трябваха точно 10 секунди да се сетя, че трябва да си супя и шампоан и балсам за коса отново със същите изисквания - без силикони, SLS и други подобни вредни съставки. Отидох до щанда с продукти за коса на марката и започнах да търся подходящите за мен. Спрях се на серията с Алое вера за изтощена коса. Взех шампоана, взех и балсама и веднага се ухилих, защото да си призная обичам новите неща (че кой не ги обича). Отново казвам, че съм много доволна от двата продукта. Не изсушават косата ми и й придават обем. 

6. и 7. Rivana масло от чаено дърво и шипка - 10ml.
Използвам ги за лице, тъй като абсолютно всеки крем, който съм използвала ми докарва обрив или дразнене. Затова се ориентирах към маслата. Маслото от шипка използвам за цялото лице, а това от чаено дърво използвам само върху проблмните участъци. Бих казала, че има сериозна промяна във вида на кожата ми след като започнах да ги използвам. Положителна промяна! А и не са никак скъпи. Избрах марката Rivana, защото са 100%-ови чисти масла (пони така пише на опаковката). 

8. Розова вода Thalloderma - 200 ml.
Мисля, че няма смисъл да споменавам колко прекрасно нещо е розовата вода. Избрах тази на Thalloderma тъй като съставът й е сравнително чист, без алкохоли и други примеси. Много добре се отразява на кожата ми! Използвам я като тоник, а също и в маската за лице, която си правя с хума. Много добър продукт, препоръчвам! 

9. Кристали за коса Bio Oil by bioparma
И последния продукт от днешния haul е една много импулсивна покупка без да се замислям изобщо. Четох, че кристалите са един страхотен продукт за коса. Придават и блясък и заглаждат, а също я и подхранват. Тези си ги взех от Ивел. Просто отдох на щанда и тези някак ме грабнаха и ги взех без да се замислям. Доволна съм, наистина се отразяват чудисно на косата ми. 

Това бяха моите скромни подаръди (от мен, за мен). Надявам се ви е било интересно. Цалувки и до слеващая пост! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар