петък, 17 август 2012 г.

Impala Longlasting and Waterproof Foundation #6

Follow my blog with Bloglovin
Здравейте момичета,

Днес ще ви говоря, така де пиша, за единствения фон дьо тен, който имам. Единствен, защото никога не използвам фон дьо тени, а този си го купих просто, защото имах пари и нямаше какво да си купя и си купих него, не купих по-скъп, тъй като не използвам фон дьо тени и няма смисъл да дам 20лв. за нещо, което ще стои в шкафа. На опаковката пише, че е водоустойчив, дълготраен, с витамин Е и колаген, не знам колко е водоустойчив и дълготраен, тъй като не съм излизала с него, но издържа почти цял ден (когато съм в къщи) без никакви други неща отгоре, имам предвид пудри, ружове и така нататък. :) Цвета се слива с моята кожа, има кафеникав подтон, леко жълтеникав. Лично на мен този фон дьо тен много ми харесва. 


Честно казано, предполагам, че има доста по-добри фон дьо тени, но за 5 лева този е страхотен. :) Има мирис на крем за лице, много свеж. 

Както виждате от снимките при мен няма голяма разлика, с и без. По принцип не мисля, че имам нужда от фон дьо тен, затова и не нося. :)

А вие използвате ли този фон дьо тен и какво мислите за него? Напишете ми го в коментар! :) Е, надявам се да ви е била и интересна публикацията!

Целувки,
Мони ;*

6 коментара:

  1. Имаш млада и нежна кожа без петънца и други несъвършенства - не бързай с тежката артилерия в грима, и за нея ще дойде време по-натам ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря и аз така смятам. :) Понякога слагам коректор под очите, когато съм недоспала, но иначе не слагам фон дьо тени и подобни. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кожата ти е прекрасна !!! Предполагам че какъвто и фон дьо тен да сложиш ще ти стой страхотно.Иначе съм напълно съгласна с Пух!(Упс без да искам изтрих коментара си )

      Изтриване
  4. Krasiva ti e kojata,naistina i az mislq,4e nqma6 nujda ot fnd i drugi podobni.

    ОтговорИзтриване