събота, 18 август 2012 г.

Golden Rose Cat Walk Mascara

Follow my blog with Bloglovin


Здравейте момичета,

Тази публикация е за спиралата на Golden Rose "Cat Walk" за допълнителен обем, но всъщност при мен даже и удължава. В тази публикация съм писала за другата спирала от серията "City Style". И двете спирли да много добри като качество и ефект, но Cat Walk за мен лично е 100 пъти по-добрата от двете! Цената й е 3,39лв. и съдържа 9 мл. продукт, който меко казано е страхотен! Консистенцията не е водниста, нито е суха, а е кремообразна, което е много хубаво в сравнение с някои спирали на Мейбълин, Макс Фактор или Лореа. Малко ще се отклоня от темата и ще кажа, че си купих една спирала 4D на Макс Фактор мисля, която беше ужасна, а не беше хич евтина. Мисля, че любимото ми нещо в тази спирала е четката. Гумена е, а формата не мога да обясня, но я виждате на снимката по долу, такa че не е фатално. :D За мен това е перфектната спирала - разделя, удължава и придава супер обем. :)

На снимката по долу, ще видите колко хубаво разделя и извива миглите и ги прави черни и подредени. Само съм извила миглите и съм нанесла един пласт спирала и още един в крайчетата на миглата, което между другото е трик на сестрите Карандишян (бла-бла), но при мен наистина има разлика, така че опитайте, нищо не губите. :) Двете очи изглеждат различни, но са си моите, просто едната е със светкавица, а другото е навън на терасата. :)


Ето публикации и на други блогърки за спиралите на ГР:
My Beauty World
bambinamakeup
Women's temptations
Sparkle in your dreams
little red bloodsucker
WomanBerry
My Beauty Madness
Надявам се публикацията да ви е била интересна и полезна. :)

Целувки,
Мони ;*

1 коментар: