понеделник, 30 януари 2017 г.

L'Oreal La palette nude beige

Здравейте дами,

От доста отдавна използвам една палитричка всеки ден и съм много доволна от нея. Това е именно La palette nude на L'Oreal, но в beige вариант. Марката предлага и още един вариант, но тя няма тестер на цветовете в Лили и ДМ.



Ами след като видите снимката какво си помислихте? Олеле, тая къде си държи гримовете?! Ами да отговоря, в шкаф и са доста защитени от драскане една в друга в останалите ми палитри. Дори не съм я носила в несесер. Като минус определено бих отчела пластмасата, това, че се надраска и се изтри надписът. Ами определено не изглежда прекрасно..по този начин.












В палитрата получаваме четири перлени нюанса и шест матови, общо 10. Като количество общо за десетте цвята получаваме 7 грама. Получаваме и четка, от едната страна дунапренен апликатор и от другата четчица - малка, средно твърда. Да ви призная ползвала съм я веднъж-два не е лоша. Но не залагайте само на нея, не би била достатъчна. Палитрата е лека и компактна, много тънка и е спестено доста място за излишни неща. Определено я харесвам, тъй като не заема много място. 

Цветовете за светли, наистина. За хора с по-тъмна кожа може би биха били и незабележими, особено без база. Наистина без база пигментацията е доста кофти. Обаче с база на мен ми е напълно достатъчна. Понеже съм доста бяла и всички цветове се показват при мен. От към дълготрайност не мога да се оплача, еле с база са повече от задоволителни! 


На снимката можете да видите всички цветове като поредността е от горе-надолу. Ами последния черен цвят не е никакво черно, но е подходящо за лек тъмен акцент в ежедневния грим, но за черен опушен вечерен грим просто не е подходящ. Перлените цветове от друга страна, не са така силно блестящи, а са идеални за дефиниране на клепача и съвсем леко блещукат. Частиците са ситни и изглеждат много гладко. Седмият цвят ми е много много любим. Матовите цветове също не се прашат, по същия начин като перлените. Третият цвят ми е много любим и универсален цвят.



Хмм, честно казано за човек, който би искал сенките да са страшно пигментирани, дори без база - Ами не е за вас. Сенките обаче са си супер дълготрайни, именно без база. С база стават бетон и не избледняват с течение на деня. Само че, без база са определено по-бледи на клепача и някои от цветовете нанесени един до друг се сливат.

Цената на палитрата е около 32 лева в Лили и в ДМ, понякога я пускат и на намаление. Ако трябва да съм честна аз лично всеки ден я използвам в различни комбинации и много си я харесвам. Не се прашат дълготрайни са, а и с база са доста пигментирани. 

Надявам се да съм ви помогнала с това ревю и ще се радвам да ми напишете някой коментар. :)

Целувки,
Симона

Няма коментари:

Публикуване на коментар