петък, 25 март 2016 г.

Aura Cosmetics Част 2 - Лице

Гримът е изкуство, творецът си Ти!

Здравейте красавици,

В този ужасеееен и дъждовен ден реших най-сетне да изкажа своето мнение за продукти, които използвам в ежедневието си и обръщам голямо внимание на тях. Може  би това е и причината да се забавя толкова с него. Тест периода беше дълъг и мога да споделя наблюдения и впечетления, в различни температури и условия.




Ще си говорим, както виждате от снимката по-горе, за коректора Correct Me! на Aura Cosmetics, пудрата Matte Minerals и четката за лице Studio+Brush
Първо бих искала да поясня някои неща. Кожата ми по принцип си е нормална, нито суха, нито мазна. Затова доста скептично подходих към прахообразната пудра, особено когато видях, че е матираща. Не харесвам пудри, като цяло, не виждам и нужда от тях..до преди месец, не виждах нужда и причина да слагам. Опитите ми с пудри явно са били доста неприятни. А то било нещо много хубаво, хаха. 

Смятам да започна именно с пудрата.
Моята е най-светлия цвят Light. Много фина и нежна на допир. Очаквах, когато я сложа на лицето си да получа cakey ефект или да си личи адски много. Затова реших един ден просто да я сложа по челото и носа, за да видя как ще се държи за няколко часа. Нанесох я съвсем пестеливо. Направи ми впечатление, че не добави цвят или някакъв оттенък, понеже е леко жътеникава, а аз мразя пудри, фон дьо тени и прочие с жълт подтон. Челото и носът ми станаха някак си много гладки на вид и определено cakey ефекта, който избягвам, отсъстваше. Стоеше наистина много естествено, та излязох от къщи и след 3 часа се прибрах отново и веднага се погледнах да видя какво се случва с челото и носа. :D Бях учудена, че нямаше абсолютно никаква промяна. Изглеждаше все така гладко и някак като порцелан. Все едно преди малко я бях сложила. Останах много много доволна и реших да я пробвам и в по есктремни условия и за по-дълго време. Сутринта в 7 се гримирах, и вечерта в 10:30 си изглеждаше пак така симпатично, само около веждите имаше малко произшествие, тъй като постоянно ги пипам и я бях поразвалила. Убедих се, че тази пудра е наистина чуден продукт за ежедневието, но не я използвам всеки ден. Когато говорим за опаковката, мога да кажа, че е много лека, удобна, но и не е за в чантата или да я разнасяте наляво на дясно. Така си е с всички прахообразни пудри. Не съм забелязала някакво запушване на пори или обриване от нея, или да изсуши някои части на лицето, а съм с чувствителна кожа. Използвала съм я само по челото(когато слагам коректор, за да го фиксира), както и под очите по същата причина. Количеството е 6,5 грама, което лично за мен си е множко и не вярвам скоро да и видя края. С две думи, накратко, пудрата получава отличен като мен, като матиращи свойства, фиксиращи свойства и дълготрайност. 

*Пудрата има аромат, който се изгубва след поставяне на лицето.

Сега вече е ред на най-любимия ми козметичен продукт, изобщо. Именно, коректор. Това е нещото, което сложа ли на лицето си и се чувствам супер готина. Този коректор ми се стори най-интересен и нямах търпение да го пробвам под очите. Нямам кой знае какви проблеми за прикриване или пък много тъмни кръгове, но самата кожа под очите ми е много прозрачна и се виждат венички, капилярчета и на мен това хич не ми харесва. Използвала съм много коректори, но все нещо не ми е достигало. Или са твърде изсушаващи, не достатъчно покривни, и все съм търсила такъв, който да харесам ида си нося с кеф. Моят е цвят 305 Cool Ivory, очаквах да е тъмен жълт и прочие, понеже винаги ми се случва така с коректорите. Цветът ми пасва перфектно! Много бях доволна, а и е със студен подтон и мога да го нося и по лицето. Опаковката е супер сладка, с апликатор като течно червило. Това е коректора, който нося от както съм го получила, не смятам да използвам други засега. Изключително лесни се нанася, с пръсти, бюти блендер, с четка. Много естествено стои, не си личи изобщо, че имам нещо, но се справя перфектно с околоочната зона. Не я изсушава, не се впива в малките линийки, озарява много деликатно, въпреки че няма никакви блестящи частици. Самостоятелно, издържа непокътнат може би 4-5 часа. После съвсем леко започва да се впива с малките линийки под окото. От няколко седмици го фиксирам с прахообразната пудра, с малка четка, съвсем леко и е адски издръжлив по този начин. Не мръдва, за около 9 часа, което си е супер! Моята околоочна зона, не е суха, бих казала, че е нормална и коректора и се отразява чудесно. Ако, вашата е суха, не знам как би се отразил. Харесва ми, че не се усеща изобщо върху кожата. От друга страна, за прикриване на несъвършенства ми се струва не толкова добър от към покривност. Да, за червенини, петънца и прочие е перфектен, но за пъпки - по-добър от Catrice Camouflage Cream не съм открила. Коректорът също има мирис, който се губи на лицето, а и е много лек.

И сега, мултифункционалната четка за лице. Честно казано, не я използвам. Не е лоша, наистина. Просто е много голяма и единствено я ползвам за нанасяне на пудра по челото. Не съм нанасяла фон дьо тен с нея, тъй като не ми е удобно, а резултата не ме задоволява, така както с бюти блендера. Та, четката на външен вид си е доста големичка, много мекичка и със синтетични косми. Удобна е за нанасяне на пудра, може би и за нанасяне на фон дьо тен би била удобна. 

Та, това беше моето кратко ревю на три продукта за лице на Aura, сръбският бранд, който от скоро вече се предлага и тук. В заключение, ще кажа, че продуктите на марката са едно страхотно попадение и съвсем скоро смятам да се сдобия и с още няколко. Надявам се да съм била полезна за някого!

Поздрави,
Симона

1 коментар:

  1. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване