понеделник, 21 юли 2014 г.

Първият ми фон дьо тен

Здравейте дами,

Сигурно ви се струва супер странно заглавието на публикацията, но си е точно така. След не толкова добрия ми опит с бб кремовете, реших, че вече е време да се сдобия с първия си фон дьо тен. Само да спомена, че никога не съм носила фон дьо тени и по преценка на всички не съм имала нужда. Мисля, че все още нямам толкова голяма нужда и определено няма да го нося всеки ден. Хм, точно в този момент имам нужда тъй като имам петно на дясната буза, защото изгорих инцидентно кожата си. Точно заради това реших, че няма смисъл да давам 30 и повече лева, а до двадесетина лева. Спрях се на Rimmel Match Perfection тъй като и втория цвят 103 ми пасна чудесно.


Преди да си го купя реших да прочета неща за марката и за фон дьо тена. Бях сигурна, че това е моят фон дьо тен. Така и стана ... Фон дьо тена ми пасна идеално и като цвят и  като формула. Ще започна от опаковката. Стъклено, със синя капачка, шишенце. Много приятно на вид. Харесва ми също, че е с помпичка. Тук като минус отчитам единствено, че количеството, което "пуска" е малко повече от това, което ми е нужно, но не е чак болка за умиране. Самата формула е много лека и се нанася лесно. Оставя лек и натурален завършех, без маска. Въпреки че, какъвто и фон дьо тен да си сложим, ако не е нашия цвят все ще е като маска. Фон дьо тена притежава и фактор 18, което е хубаво не само за летните месеци. Честно казано, след закупуването му съм излизала с него само веднъж и издържа цял ден без проблеми. Много лек, страшно ми харесва, даже не го усещам върху кожата си. Като единствен минус бих посочила единствено лекия му мирис, който не е толкова натрапчив, но някак си не ми харесва .. не мога да обясня, обаче, защо.

Хмм, реших, че след като си купя фон дьо тена, се налага да си купя и коректора. Той е в тубичка с малка четчица. Лично аз го използвам за под очите и доста добре се получава, дори и като го използвам самостоятелно. Той няма мирис, което е супер. Лесно се нанася. Има средна покривност, но тъй като нямам толкова тъмни кръгове се справя отлично, той също е много лек с много приятна консистенция. Ако, разбира се, имам някоя пъпка или нещо подобно също се справя отлично с това.

Поне за моята кожа тези два продукта са отлични и за мен са страхотни! Вие какво мислите за тях? :)

Целувки,
Мони

Няма коментари:

Публикуване на коментар