неделя, 8 юли 2012 г.

Нови придобивки

Follow my blog with Bloglovin

Здравейте дами,

Днес публикацията ще бъде за моите четири нови продукта, които си купих преди 2 дни. 




Гланц за устни "Essence" – XXXL nudes – 03 Nude Kiss

 Цена: 3,69лв.

Този гланц отдавна искам да си го купя, но винаги, когато отида в dm е изчерпан. Един ден отидох с приятелка и тъкмо го зареждаха. Аз,разбира се, веднага го купих. Бях толкова щастлива, че най-сетне го имам. Цвета е розово с кафеникав подтон, много хубав, особено ако сте с тен. Има лек мирис и приятен мирис на нещо шоколадово(поне според мен), не е лепкав и не се износва по този отвратителен начин с бялото по устните. Дълготраен е, поне при мен издържа около 6 часа, но при всеки е различно. Когато се нанесе не е тежък, а напротив много лек и приятен, особено с мириса си. 

Балсам за устни "Nivea" – Angel Star

Цена: около 4-5лв.


Това е любимия продукт за лятото. Розов е, но когато се нанесе върху устните стои толкова естествено и свежо. Има плодов мирис, който обожавам. На вкус също е доста приятен :D, има слънцезащитен фактор. Балсам е, но стои като някакво червило-гланц, много е приятен. Има блестящи частички, които улавят слънцето и блестят страхотно. Хидратира много добре и предпазва устните. Прекрасен продукт за цената си.

Спирала "Golden Rose" – x4 Ultra Volume 

Цена: 3.00лв.



Това е една от спиралите на "Golden Rose" за обем и удължаване. Харесва ми това, че не е течна, но не е гъста, с една дума има добър туш. Лесно се разнася из миглите, не се размацва и разтича и най-важното НЕ слепва миглите. Четката ѝ не е една от "най-модерните", но пък на мен доста ми допада. За цената си, предлага много добро качество.

Liquid Eyeliner Pen "Impala" – Intense Black 

Цена: 3,70лв.

                                                   

Това е така наречената очна линия маркер. В магазина казаха, че е с японско мастило. Черна е, но не наситено черно както например очната линия-гел на Maybelline или Essence. Харесва ми,лесна е за нанасяне, лесна за изтриване. Не се размазва или разтича, издържа около 4-5 часа. Ако сте с чувствителни очи, това не е продукта за вас, тъй като писеца е доста твърд и може да ви болят клепачите след нанасяне. Принципно този продукт също се превърна в един от най-любимите ми. И не на последно място опаковката ми харесва изключително много. За тази цена това е един много добър продукт. 

Надявам се да ви е било интересно. Ако имате някакви въпроси, критики или просто искате да оставите своя коментар, ще се радвам да го прочета, дори и негативен. :)

Целувки,
Мони ;*

П.П. Снимките са правени от мен, ако искате да използвате някоя, моля напишете източник. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар